УСВОЈЕНА СТРАТЕГИЈА ЗА МЛАДЕ!

Влада Републике Србије, на данашњој седници, једногласно је усвојила Националну стратегију за младе, коју је предложило Министарство омладине и спорта.


У креирању Стратегије, коју су учесници у том процесу усвојили 31. марта, учествовало је више од 16.000 младих људи, 30 ресурс ценатра, 12 министарстава, 10 јединица за праћење и подршку, осам тематских група, шест саветодавних одбора, а одржано је 167 округлих столова и 10 регионалних конференција.

Данашњим усвајањем Националне стратегије за младе, Србија више није једина земља у региону која нема такав документ посвећен младим људима, а који садржи визију омладинске политике, као и циљеве и конкретне мере помоћу којих се та политика може реализовати.

Comments (11) Posted to ADAE Srbija 05/09/2008 Edit

Razmena uloga učenika i profesora u Ćupriji

  U okviru edukativne aktivnosti ADAE projekta, u Ćuprijskoj Gimnaziji je napravljena razmena uloga učenika i profesora.Akcija je održana 26. marta. Cilj akcije je bio da učenici prepoznaju probleme na koje nailze profesori, kao i da profesori uvide probleme "iz školske klupe". Akcija je uspešno održana, a svi smo bili više nego zadovoljni jer se akciji protivilo samo par profesora. Ustvari, nisu se protivili, samo su hteli da je odlože, izmene ili nešto slično. S obzirom na to da se na časovima narednih dana pričalo o tome, zaključujemo da je imala više nego pozitivan ishod. Akciju je propratila lokalna televizija Ćuprija.

Comments (19) Posted to EDUKATIVNA AKTIVNOST 05/02/2008 Edit

O ADAE projektu

Evropska kampanja za mlade “All Different – All Equal” inicirana je od strane Saveta Evrope i njegovih zemalja članica 1995. godine kako bi se pokrenuli svi sektori društva na borbu protiv rasizma, antisemitizma, ksenofobije i netolerancije.

Juna 2006. godine Savet Evrope je inicirao novu kampanju uz podršku Evropske komisije i lokalnih partnera u zemljama članicama. Polazeći od iskustava iz prethodnog perioda, kao i imajući u vidu aktuelne socio-političke realnosti zemalja učesnica, sadašnji fokus Kampanje je širi, te je ona sada usmerena na suprotstavljanje svim oblicima netolerancije i diskriminacije.

Tri osnovna koncepta obuhvaćena Kampanjom su: bogatstvo različitosti, ljudska prava i aktivno učešće. Primarna ciljna grupa su mladi, ne gubeći pri tom iz vida ni ostale društvene grupacije.Kampanju na lokalnom (nacionalnom) nivou realizuju tzv. nacionalni komiteti kampanje (NCC). Ideja je da oni budu zasnovani na partnerskom odnosu nevladinih i vladinih tela i institucija koje se bave radom sa mladima, socijalnim pitanjima, obrazovanjem, ljudskim pravima i dr., te predstavnika/ca medija aktivnih u oblasti rada sa mladima.

Zadatak svakog nacionalnog komiteta je da u svojoj zemlji koordinira aktivnosti Kampanje (u smislu tematske obuhvatnosti predloženih komponenti, ravnomerne uključenosti svih relevantnih aktera, komunikacije sa nadležnim telima na evropskom nivou, praćenja efekata i ishoda i dr.), te rada na njenom jačanju i vidljivosti.

Bivajući članicom Saveta Evrope i, svakako, imajući u vidu značaj Kampanje i mogućnosti koje ona pruža za borbu protiv netolerancije i diskriminacije, Srbija se uključila u njenu realizaciju. Inicijativa za njeno pokretanje je došla iz republičkog Ministarstva prosvete i sporta kao i od strane nekolicine nevladinih organizacija aktivnih u oblastima koje su prioriteti Kampanje.

Comments (0) Posted to ADAE PROJEKAT U SRBIJI 05/02/2008 Edit


Around here

Categories

Moji linkovi

Saradnici

Feeds